Dutch Translation: Retourbeleid

Terugbetaling

Mocht u onverhoopt ontevreden zijn, dan kunt u de volledige zending (of delen daarvan) binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen voor een terugbetaling of omruiling.

Let op: wij als verkoper vergoeden de retourzending niet.

Om in aanmerking te komen voor retournering moet het betreffende product ongebruikt zijn, in dezelfde staat verkeren als bij ontvangst en in de originele verpakking zitten.

Let er ook op dat bepaalde soorten goederen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Meer hierover leest u in paragraaf 5.2 van onze algemene voorwaarden (deze uitzonderingen zijn echter niet van toepassing op de producten die op deze website worden verkocht).

Bovendien kunt u daar ook meer lezen over de voorwaarden bij een klacht of reclamatie.

Neem vóór het retourneren van artikelen contact met ons op om een adres voor het juiste ontvangende land te krijgen.

Retouren (indien van toepassing)
Zodra wij uw retour hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging dat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen.

Daarin staat ook vermeld of wij uw retour hebben goedgekeurd of afgewezen.

Indien goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch binnen enkele dagen een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.

Vertraagde of ontbrekende terugbetaling?
Doorloop de volgende stappen:

  1. Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw uw bankrekening.
  2. Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt verwerkt.
  3. Neem contact op met uw bank, er is vaak een verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als u dit allemaal hebt gedaan en u nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Omruilingen (indien van toepassing)
Wij vervangen alleen artikelen die defect of op enigerlei wijze beschadigd zijn. Als u een artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, neem dan contact met ons op.

Afhankelijk van waar u woont kan de tijd variëren voordat uw omgeruilde product bij u aankomt.

Verzending
Wij informeren u per e-mail waar u uw retour naartoe moet sturen (dit gebeurt wanneer u van ons een RMA ontvangt).

Zoals hierboven vermeld, bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retour.

Als u een zending met een totale waarde van meer dan 500 SEK retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of mogelijk een verzendverzekering af te sluiten.

Wij kunnen niet garanderen dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.