Leveringsbeleid
Levertijd
Wij verzenden het product binnen 1-3 werkdagen naar de klant.
Wij verzenden en verkopen producten wereldwijd en onze leveringen duren onder normale omstandigheden tussen 8-25 werkdagen. Bestellingen in het weekend worden meestal de volgende werkdag verpakt en verzonden.
De leveringsdatum is gebaseerd op werkdagen en omvat dus geen weekenden en feestdagen.
Let op dat speciale bestellingen een langere verwerking- en productietijd kunnen hebben
Als er vertragingen in de levering optreden door omstandigheden buiten onze controle (overmacht), zoals tijdens een wereldwijde pandemie, zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele problemen die de levertijd veroorzaakt. Wacht tot 30 werkdagen voordat u contact opneemt met de klantenservice over een ontbrekende bestelling en volg de bestelling met het opgegeven trackingnummer.
Als u vragen heeft over leveringen, neem dan altijd contact met ons op via e-mail met het onderwerp “Levering”, zodat wij u zo snel mogelijk kunnen helpen.
De producten worden rechtstreeks vanuit het magazijn van onze partner verzonden om u de best mogelijke prijzen te kunnen aanbieden. Wij behouden ons het recht voor dat er fouten kunnen ontstaan in verband met externe logistiek. Door een aankoop bij ons te doen, gaat u akkoord met alle voorwaarden die op deze website zijn gespecificeerd. Wij raden u daarom aan om ons vooraf te contacteren als u vragen heeft over de aankoop voordat u een koopovereenkomst aangaat. Voor klachten of andere vragen dient u altijd via e-mail contact met ons op te nemen, zodat u verzekerd bent van een snel antwoord.
Voor alle pakketten die niet worden afgehaald, behoudt Santastore.se zich het recht voor om u als klant 200 SEK in rekening te brengen voor de kosten van retourzending en administratie.
*Onze levertijden zijn slechts schattingen en geen gegarandeerde tijden en kunnen daarom variëren afhankelijk van waar u in Zweden woont.
Invoer-btw & douanerechten
Aangezien de goederen rechtstreeks vanuit onze leverancier buiten de EU worden verzonden, kan de zending in sommige gevallen onderhevig zijn aan invoer-btw en douanerechten. Over het algemeen gebeurt dit echter niet vaak, en in de gevallen waarin u een melding van Postnord ontvangt om invoer-btw te betalen, vragen wij u ons te informeren zodat wij dit verder kunnen onderzoeken.
De douanerechten (aangekondigd door de douane) worden alleen toegepast bij een gedeclareerde goederenwaarde van ongeveer 1600 SEK of meer, daarom komt invoer-btw vaker voor.
Waar is mijn bestelling?
Uw bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen* verzonden vanuit het magazijn van onze partner. U ontvangt een e-mail met verzendbevestiging die uw trackingnummer en leveringsinformatie bevat.
Als u nog steeds niet zeker weet waar uw pakket is, stuur ons dan een e-mail zodat ons supportteam u verder kan helpen.
*Bij grote volumes kan de verwerkingstijd oplopen tot 7 dagen. De hierboven vermelde tijden zijn slechts schattingen van hoe lang onze pakketten doorgaans nodig hebben om te verwerken. De tijden zijn geen gegarandeerde levertijden.
Mijn pakket kan niet worden gevolgd, wat kan ik doen?
Na ontvangst van de verzendbevestiging per e-mail kan het tot 5-7 werkdagen duren voordat de trackingcode actief is. Als u nog steeds problemen ondervindt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.